Jump to content
Sign in to follow this  
CelticaFLM

Wow Account Cancelled

Recommended Posts

the stuff is owned by blizzard, I'm selling the work I put into the account to get it to lvl 40 (just when it started to be fun :P)
uh, no

Share this post


Link to post
Share on other sites
LOL, that's a good analogy. I just like to think that with moderation, it's not bad. However, moderation is what most MMO'ers seem to have issues with :P

 

:withstupid: I play WoW but I never let it get in the way with my school work. I wont play after 9:30 on school nights, I still go out with friends to the movies and stuff. If I stopped playing WoW I would just play CS:S or watch TV. It just fills my bored time.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:withstupid:

 

I never got into WoW or any other MMO. After seeing all you crazy people, I'm glad I didn't :P

:lol:

 

Never got into wow, only casually messed with secondlife for a short time. Guess I'm not into MMOs. But does that make me less crazy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I haven't played WoW in like....6 months....maybe longer....doesn't mean I never want to play it again :sniff:

 

 

 

 

Pirates of the Burning Sea eh? Hrmmm

Share this post


Link to post
Share on other sites
I've always viewed it (along with all other MMPORGs) as utterly pointless.

Kinda like computer games in general? :glare:

 

 

Meh, I play on and off...mostly off. 8-5 really takes it out of me when I sit in front of a computer all day. :angry2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pirates of the burning sea hahaha it looks intersting, kinda sorta.

 

No more WoWcrack!! I played for mmm 7 mounths, infact i dont even remember :P. All i know is at one point i was hooked. Personaly i cant stand playing anymore. Quests are boaring to me, everything always felt like a repeat at lvl 30.

 

You could always just throw the game away :P so then when you do finally beak down you either have to find a torrent, or go and rebuy it :P.

 

My brother plays, he's an addict.

Share this post


Link to post
Share on other sites
I may possibly be the only person who has the sense to avoid WoW. I've always viewed it (along with all other MMPORGs) as utterly pointless.

 

:withstupid:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pirates of the burning sea hahaha it looks intersting, kinda sorta.

 

No more WoWcrack!! I played for mmm 7 mounths, infact i dont even remember :P. All i know is at one point i was hooked. Personaly i cant stand playing anymore. Quests are boaring to me, everything always felt like a repeat at lvl 30.

 

You could always just throw the game away :P so then when you do finally beak down you either have to find a torrent, or go and rebuy it :P.

 

My brother plays, he's an addict.

 

 

Collector's edition......I think not!!!!!!!!!!! :P

Edited by CelticaFLM

Share this post


Link to post
Share on other sites
uh, no

 

yep, Blizzard Germany tried to sue someone for selling an account under those conditions and they failed :) But then you folks in the US are screwed, as you can sew a tobacco company there for getting lung cancer, pretty much the stupidest thing I ever heard!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×