Jump to content
Sign in to follow this  
OnETeN

Hey Guys Im New :)

Recommended Posts

yeah! ok haha now when you say "psu" your reffering to a power supply right? cuase the 400-500 wat thing he mentioned, where does it say what kinda power supply i have in that everest thing i dled?

Yes.PSU=Power Supply Unit. I have the everest ultimate edition and it doesn't tell me my PSU either (OCz).

Share this post


Link to post
Share on other sites

AMD Athlon 64 3200+ (939)

 

Gigabyte..

 

eVGA 6800GS...

 

hmmm...that'll run you about -$452.00....but like i said i dont know your budget.. but it sounds like your gonna be wanting to upgrade your whole system soon anyways...

 

*EDIT*: turn your comp off....open it up....there will be a sticker on the side of the PSU and it'll be like a little chart thing.....on the bottom line/boxthing, it will say: "...blah blah blah...Total out put ...watts". thats how good your PSU is good for.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha i think i might be able to get that i wanted to spend around 400 but i really think i can find 50$ more :) god im loving you guys

 

ehh achully i think that im gonna get that video card and a extra stick of ram save up some more money then get the other upgrades as i come up with the money

Edited by OnETeN

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha i think i might be able to get that i wanted to spend around 400 but i really think i can find 50$ more :) god im loving you guys

 

well you could get this instead of the 6800GS....that would save you bout $70.....

 

save up a little more so you can get some ram aswell....just a suggestion :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha i think i might be able to get that i wanted to spend around 400 but i really think i can find 50$ more :) god im loving you guys
Yeah, but add another ~$100 on top of that because he forgot to add RAM which you'll desperately need if you want that system to be any good.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mm well the thing is if i went all out right now id have to borrow money and i really dont wanna do that lol. so i can afford a nice video card and an extra stick of ram, would that do me good untill i can afford the processor new mobo cpu AND psu lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok im gonna talk to my mom (im 16 yes i live at home lol) now she needs to get on the net all the time and we got our wireless network but i cant install it cause of the eathernet and usb problem. SO i think i can get her to buy me the mobo so she can get on all the time instead of having to move the modem from here to her computer. now if i got the mobo vid card and ram now is there anything else that NEEDS to go along with the mobo? just the cpu right?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×