Jump to content
Sign in to follow this  
NCC10281982B

By Gosh It Worked

Recommended Posts

I got my farm online. Its just one client and the server right now. See my other posts for info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coke: Kinda both. I'm having some problems but this process is going better than the time I palyed with overclockix.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Farm - collection of computers used for a single purpose such as folding. Generally a result of extreme addiction :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

And a-hole-in-the-pocket syndrome soon follows :P:lol:

 

 

BTW congrat's ijagwalaafq on the 'farm' status :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL tell me about it I just added 2 Sempron 2400s, they changed the multi on these to 10 instead of 15 like the older 2400s I have.

 

 

:foldon:

Share this post


Link to post
Share on other sites

that's cuz the FSB is higher :) higher FSB means lower multi to reach the same result.

Share this post


Link to post
Share on other sites
And a-hole-in-the-pocket syndrome soon follows :P:lol:

 

 

BTW congrat's ijagwalaafq on the 'farm' status :D

:lol: I have it working. Will add more clients soon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i wanna make a fried breakfast farm... so like a chicken for my fried eggs, and a pig for sausages and bacon, and a bean er tree or whatever for my beans, and some potatoes for my hash browns, and ...

 

ok ok, i'll shut up... fried breakfast farm though... mmmmmmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...