Jump to content
neddamttocs

2011: Official Post your ride!

Recommended Posts

Well it's not my ride but it is BluePanda's ride (and mine is in the video as well). This is from this past summer where she and I were interned at Oak Ridge National Lab. :cheers:

 

 

 

 

Yes, that's her car. :D We had a cutout installed by the guy that did many of the cars on the old Dukes of Hazzard show. I've never seen better welding by hand. :lol:

 

WTF LOL @ the car....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well it's not my ride but it is BluePanda's ride (and mine is in the video as well). This is from this past summer where she and I were interned at Oak Ridge National Lab. :cheers:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ATXBFgN0HBs

 

 

Yes, that's her car. :D We had a cutout installed by the guy that did many of the cars on the old Dukes of Hazzard show. I've never seen better welding by hand. :lol:

Haha that is a sick paint job. When did you guys get this done?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Might be buying something newer soon. Just don't know what yet lol. Thinking maybe a Jeep but I don't know if I want a TJ or a JK. And every time I see one I like it's a .ing automatic -.-!

Share this post


Link to post
Share on other sites

WTF LOL @ the car....

Haha that is a sick paint job. When did you guys get this done?

 

We did it ourselves!

 

How the heck didn't people see your thread?

 

It was pretty much constantly bumped for 3+ months.

 

LINK

 

:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

How the heck didn't people see your thread?

 

It was pretty much constantly bumped for 3+ months.

 

LINK

 

:cheers:

 

Lol I don't even

Share this post


Link to post
Share on other sites

How the heck didn't people see your thread?

 

It was pretty much constantly bumped for 3+ months.

 

LINK

 

:cheers:

 

Some of us are weren't around then, I just joined not too long ago. But thanks for the thread link :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Some of us are weren't around then, I just joined not too long ago. But thanks for the thread link :)

Oh I understand that, but some older members apparently never saw it either.

Share this post


Link to post
Share on other sites

All day every, literally.. I don't even have surviving slippers. This is IT, my means of getting everywhere all the time:

 

2012-03-1401-35-54279.jpg

 

Yeah.. Last year was a financial bi-otch. Getting better, but I'd rather save for a car than another pair of shoes lol.

 

PS: ALTAMA FTW!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...