Jump to content
Bosco

2009 OCC Christmas Contest

Recommended Posts

Very cool!!!! Your drawing on the 24th when it ends I assume?

 

Been a FB fan for sometime now :)

 

You should add a fourth entry for following on twitter ;)

Edited by greengiant912

Share this post


Link to post
Share on other sites
I will be looking for your name not email address.

 

Oh... :P That was painfully obvious... XD haha, my bad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

All I can say is GOOD GOD! Thanks for doing this!

And to everyone on OCC 2 things first:

Thanks for a wonderful year of OverClocking Info and

 

MERRY CHRISTMAS FROM MY FAMILY TO YOURS!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nope for these contests its world wide

 

Email sent & good luck everyone.... :closedeyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Very cool!!!! Your drawing on the 24th when it ends I assume?

 

Been a FB fan for sometime now :)

 

You should add a fourth entry for following on twitter ;)

I need to set a limit somewhere :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Certainly will enter. Love contests that don't require you to do much.

 

Don't we all? :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awesome prize list this year Dave :)

I became a fan on Facebook and am already receiving the email newsletter.

Email on the way.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Looks like Christmas came early this year.

 

The grand prize looks so awesome.

:withstupid::withstupid:

 

Definitely didn't expect staff to be allowed...a wonderful surprise! Glad I decided to check OCC before I went to bed :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yay, got my three in! I love this time of year, the time free stuff! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

OCC's the greatest :) It was fun last year, the anticipation, the excitement & I won a cool prize....Good luck everyone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn lots of prizes, I am already a member of FB, I did sign up for the newsletter though... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...