Jump to content

Mr Ham Cake

Members
  • Content Count

    149
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Mr Ham Cake

  1. Anyone will phase can get a overclock like that, there are 3 catagories right? Air:Water:Phase, so it looks like he wins the Phase.
  2. I'm sorry to hear that, whats keeping you the most away from upgrading? BTW, the new opteron I got last week is a CABYE 0542, but can't play till the 25th.
  3. Whn it is unstable at the clock you have on, but you sholdn't reach for the stars, maybe increase by one forth untill you hit too high of a remp for your taste.
  4. I stand corrected, thank you for clearing that up.
  5. I saw the sushi ones on techtv, but this is way cooler. I can just see the slogon for it. " Do you miss mom's old cooking while you are at your computer? Just buy one of these muffin USB drives and You will smell that nice freshly baked smell."
  6. Ya I can't wait to get off this crap PCI mx4000 card I have, I've heard the intgrated graphics on my motherboard (6100) will be better, kinda sad but i'm just counting down the days till I can get my opteron hooked up.
  7. Its a x800gto made by Connect3D, and x800xl suck at overclocking. And some may say the lack of SM3.0 may be a draw back for future games, but lets not get into that crap. Nice links but you ever here of newegg.com?
  8. Well someone eles posted that that kind of board is rare out there, so I posted if he wanted to go AMD I could suggest a board. He just said he would get an MSI AMD mATX board.
  9. so a 3200+, a 6800gs and a msi mobo, the cheapest sli one sounds like a pretty decent setup for gaming.
  10. 7800gt, a dfi or msi mobo, 2gb of high speed ram, an 148/146/150 opteron. Motherbard and ram are pretty much whatever you prefer but the gpu and cpu are solid.
  11. That plan sounds great but that 6600 card kinda sucks, a lot, you are better off getting a 6800gs for about $50 bucks more and a 6800gs in sli is pretty good considering thats its a bit cheaper than a 7800gtx and it is a little under par. I'm pretty sure 2 6800GSs are better than a 7800gt but get a 7800gt and sli later.
  12. If you are building a frag box then you have to use a mATX, as that is what I'm doing and reviews suggest that the 6100 series are very good for a HTPC or a lan box. Put into a x-qpack, makes it look even better.
  13. I could help you if you wanted AMD, if you are considering them, search 6100 on the newegg. Good boards. I have the Biostar one and got great reviews. IDK if mATX is like atx mini tower. I'm pretty sure there are the same.
  14. a x800pro on newegg.com about 185 after mir, usa dollars right? or x800gt(o), try looking in the refurb. Is this for a friend? Becuase the 6800gt you have doesn't need any upgrade right now.
  15. Lol, I'm waiting to open my new CABYE opteron at Chirstmas, I snoke (that a word?) a peak and had to find the stepping so I woudn't be dissappointed at Christmas, lol
  16. I don't really know what you are trying to say. Nvidia makes the chipsets, Sapphire is an excellent brand unless you can say otherwise. That card is better than the x800gto at stock but overclocked I'm pretty sure it owns the x800xl. **Note, the x800xl have been known to be horrible overclockers.
  17. Ya not many AGP gtos can be unlocked, as far as I know, the x800gto2 and the c3dx800gto can be 16 pipe cards. I'm sure you'll tinker with it so if you get any luck let us know.
  18. Dude, Your the man, and I really think you should look into getting your video card articles pinned. (How video card works and this one) Very useful for new noobs like myself.
  19. I think you should make a window and use surran wrap for the "clear" part, lol love it though.
  20. I have mixed feelings on this. If they do put AMD chips in, I could acctucally reccomend dells to my family. (spelling) But it a Dell and I don't know if I could give crappy tech support and expensive parts and make them hate computers all together. Time will only tell how well this works out. I really don't think they will give up Intel though. I guess it would be nice if they at least started to put AMD chips in their "gaming" line of PCs. .........Gaming Line of PCs............lol what a joke
  21. omg, that is the coolest thing I've ever heard of, couldn't you just use a chemical like that in a wc setup, or does it have to be refrigerated for it to work?
  22. Man this sucks, everyone getting there opterons now, while mine is gonna be here tomorrow but I have to wait till christmas. Good luck with the overclock.
  23. what is a phase change cooling system exactly? a frig on your cpu?
  24. If you already have a mp3 player, get the 7800gt, plus if you plan on getting a video ipod would you really watch movies/shows on my go? maybe look into a 4th gen ipod, pretty cheap now. I know my zen touch just stays in my pocket all day long...
  25. Wow, I can't rly say I'm shock because all great things come to a end, who knows, maybe the new M2 socket will come faster than we think. I'm just glad I got my opteron 148 before the were OSS/discontinued. But aren't they going start making skt 939 semprons? nice linky btw.
×
×
  • Create New...